2014. május 1., csütörtök

62. fejezet

62. fejezet

Birtoklási jogok


Jobb kézfejemből ömlött a vér, de Koikinek vagy fel se tűnt, vagy nem akart róla tudomást venni. Egy ideig némán tűrtem és folytattam a mozgást, de elérkezett a pillanat, amikor már egyszerűen képtelen voltam hanyagolni a fájdalom érzékelését, és leengedtem a kezeimet a srác fenekéről.
- Akashi-sama! – könyökölt fel nyivákolva. A szemei kielégítetlen vágytól égtek, és mélyedtek az enyéimbe – Hát nem ezt akartad? – a tekintete kezdett megváltozni. Mintha kitisztult volna kissé a látása… - Én ezt nem értem… – ült fel újra a combjaimra – Akashi-sama! Akkor mondd meg, mit akarsz, és én megteszem! – egyre hisztérikusabb… nem lesz ennek így jó vége.
- Sajnálom… - nyögtem ki, miközben hevesen gondolkoztam, mit is tegyek. Ha megint eljátsszuk azt, amit délben, hogy eljutunk kis híján a szeretkezésig, majd gyorsan átváltunk egymás sietős kielégítésére, újból csak arra mutat rá, hogy lényegében semmi „jogunk” együtt lenni… És én ezt nem akarom! Ha már lefeküdni se fekszünk le, végképp nem birtokolhatom… - Koiki! – néztem fel rá komolyan, közben félig-meddig feltámaszkodva a karjaimra – Lehetne, hogy ezután beszélgessünk egy kicsit? – a srác egy másodperc alatt lefagyott, aztán kétségbeesett arckifejezéssel szorosan ölelgetni kezdett.
- Akashi-sama! Kérlek, ne szakíts velem! – hogy mi? Dermedtem le egy pillanatra én is, majd elmosolyodva az épebb kezem a feje tetejére tettem, és megborzoltam a haját.
- Meg se fordult a fejemben, Koiki – erre rám nézett könnyes szemekkel.
- Tényleg? – szipogott picit, majd a bólintásomra Ő is megint mosolyogni kezdett, és úgy ölelt tovább – De akkor… Miről akarsz velem beszélni? – ült fel újból, a kezeit a combom tetejére támasztva.
- Öhm… nos… - kezdtem dadogva. Ha mindazt elmesélem neki, ami most a fejemben kavarog… - Rengeteg dolgot szeretnék rólad tudni… de igazából erre sosincs időnk – néztem el mellette, közben finoman az egyik lábát cirógatva.
- Mármint… most nem akarsz velem lefeküdni? – tette fel a kérdést minden körítés nélkül.
- Dehogynem! – próbáltam rögtön védekezni, miközben még azt a kis mozdulatot is abbahagytam – Csak ez nem épp a megfelelő alkalom… Itt van anya, Akasaku, fényes nappal van és még ez is… - emeltem fel a jobb kezem, amin 5-10 centiméter hosszan szaladgáltak a sárgás-vöröses, gennyes vérpatakok.
- Jaj ne! – fogott rá óvatosan – Ez miattam van? Annyira sajnálom, Akashi-sama! – finoman közelebb vonta magához, és babusgatva az arcához emelte. Lassan végigsimítottam vele a füle mellett. Erre a szájához húzta, és figyelve a reakciómra, elkezdte nyalogatni, csókolgatni. Kellemes és hűsítő érzés volt, annak ellenére, hogy forró volt a lehelete. A tekintetében hamarosan újra felfedezhető volt valami lappangó kéjvágy – Akashi-sama! – fejezte be nem sokára – Azt ugye nem bánnád, ha esetleg ezt… máshol is csinálnám?
Őszintén megmondva én abban reménykedtem, hogy valami számomra is előnyös póz ötletét veti fel… például egy lovagló szerintem nem olyan megterhelő nekem… De én ezek után azt hiszem, csak ne agyaljak efféle dolgokon!

- Gyere ide! – rántottam magamhoz, majd hevesen megcsókoltam. Azt hiszem, erről ennyit, hogy nekem mi jogom van az ilyenekhez… amilyen lelkes, biztos Ő se bánja a dolgot. A pólóját elengedtem, és a másik kezemmel együtt elkezdtem ameddig ment, lejjebb tolni a gatyáját, majd bal kézzel, lassan a boxere alá nyúltam. A csókja ugyanolyan tüzes volt, mint azelőtt. Az az érzésem, ma megint az enyém lesz mindene…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése