2014. május 20., kedd

88. fejezet

88. fejezet

Információtöredékek


Miközben a jegyemet vettem, Midorima felajánlotta, hogy azt is fizeti, de nem hagytam neki. Ha elkezdek tőle függeni, csakis rossz véget érhet a dolog… Ahogy feltömörödtünk egy vonatra, így is kínosan éreztem magam. Az idegen emberek tömege körülöttem cseppet se zavart, de ahogy egy-egy kanyarban Midorima keze összeért az enyémmel, akaratlanul is elvörösödtem. De Ő csak némán bambult és csupán párszor kaptam rajta, hogy épp rám nézett. Így végiggondolva, az elmúlt napokhoz képest most kifejezetten úgy tűnt, kerüli is a tekintetem…
Mikor leszálltunk a vonatról, újból összerándultam a hidegtől. Midorima egy aggódó pillantást vetett rám, de nem szólt hozzám. Csendben folytattuk az utunkat egy darabig, mire végre kinyitotta a száját:
- És mi volt veled tegnap? – hűha, mi is? Sok minden történt tegnap… Akkor most cenzúrázzuk a cselekményt, mielőtt nekikezdek… - Már régóta töprengek rajta, mit csináltál, amiért így nézel ki… - óh, tényleg! A verekedés nyomairól el is feledkeztem. Pedig ez megmagyarázná, hogy miért kérdezgette folyton, mi történt, meg miért bambult folyamatosan…
- Belém kötött egy nagydarab srác… vagyis lényegében én kezdtem a dolgot, de sajnálatos módon ő fejezte be… - fogtam a fejem már a gondolatára. Bár utólag, barom ötlet volt tőlem, hogy szarrá verettem magamat…
- Mármint tényleg harcoltatok? – nézett rám megint kissé csodálkozva.
- Eléggé egyirányúan, de mondhatjuk így is… - sóhajtottam.
- Akkor már értem, miért nem voltál aznap suliban… - mondta Midorima. Pedig az egy másik story… De jobb a békesség! Inkább ne tudja meg, hogy idegbetegen belebasztam az öklöm a tükörbe… - Fáj még? – érintette meg az arcomat óvatosan, mire elpirulva és ijedten elcsaptam a kezét.
- Nem! Vagyis… - újra azokkal a furcsálló szemekkel nézett rám – kicsit még igen…
- Sajnálom.
- Már megint mit?
- Áh, semmi… - legyintett, miközben befordultunk egy utcasarkon. Mire megszólaltam volna, folytatta – Itt is vagyunk! – elsőben jártam egyszer nála. Emlékeztem még így is a nagy, talán picit zord külsejű, fekete-fehérbe öltözött házra. Bár nemesi kisugárzású volt, de nem az a nagyon kicicomázott fajta. Valamiféle határozottságot és realitást árasztott! Tökéletesen illik a Shintaro-családhoz… - Gyere csak be! – hívott be a fekete, fémrácsos kapuból. Ez a hely még most is egészen szemkápráztató – A szüleim viszonylag későn érnek csak haza, úgyhogy ha gondolod, maradhatsz egy darabig.
- Köszönöm, de nem szeretnék láb alatt lenni – utasítottam vissza meghajolva a meghívást.
- Nem lennél útban! – ragadta meg egy másodpercre a karom, majd el is engedte elszégyellve magát – Akarom mondani… örülnék, ha egy kis időre itt maradnál. Persze ha sürgős dolgod van, nem muszáj – fenébe! Sürgős dolgom nincsen, és nem akarok hazudni neki, de… - Egyébként csak egyedül üldögélnék a szobámban…
- És jobb az, ha ketten üldögélünk? – tettem fel rögtön a visszavágó kérdést, mire felcsillantak a szemei, én meg egyre hülyébben éreztem magam…
- Igen! Sokkal jobb! – bólogatott hevesen, mint valami kiskutya. Annyira nem tűnt ebben a percben Midorimanak…
Közben a házba is bekerültünk. Gyorsan ledobtam a cipőm és a kabátom, majd ránéztem. Ahogy ez megtörtént, visszatértek a szemeim a cuccaimra, majd sietve megigazítottam őket. Így már sokkal elfogadhatóbban néznek ki Midorima dolgai mellett is!

- Ha már itt vagy, mutatok is valamit! – ragadta meg az egyik karom, és indult el velem a tágas ház belseje felé…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése