2014. május 22., csütörtök

92. fejezet

92. fejezet

Ne nevezz kicsinek!


Midorima csak nézett le rám… hosszan, rezzenéstelen arckifejezéssel. Egyre kényelmetlenebbül éreztem magam, így pár pillanat múlva kapcsolva, megszólaltam:
- L… leszállnál rólam? – közben két karommal toltam is odébb a felsőtestét. Úgy tűnt, Ő is lassan felismeri a zavarom okát, mire vissza is dőlt mellém az ágyra.
- Bocsi… - mondta, majd hosszú-hosszú mély csend következett. Basszus! Mit mondjak neki, hogy egy kicsit csillapodjon ez a hangulat? Talán lassan hazaindulhatnék… - Új Évre mit tervezel? – törte meg a némaságot erre.
- Ööö… Még nem igazán gondolkoztam a dolgon – reagáltam. Pedig alig több mint két hét, és itt is van…
- Nem jönnél ki velem a fesztiválra? Már, ha addig nem találsz jobb programot…
- Azt hiszem, nincs akadálya… - vajon Koiki elhív? Bár, miért is hívna? Elvégre… nem igazán virágzik a kapcsolatunk jelenleg… ha még lehet egyáltalán annak nevezni…
- Akashi! – bökött vállba Midorima – Minden okés? – megint aggódóan néz rám… ez annyira irritáló… - Ennyire fáradt vagy már? – mosolyodott el – Tudod, felajánlanám, hogy aludj itt…
- Dehogy is! Nem kell! Inkább lassan haza kéne indulnom! – valahogy rögtön neki kezdtem ennek az elutasításnak… ez az idióta! Pedig végre egész normálisan tudtam vele beszélgetni, erre most ezzel ennyire elidegenített…
- Igazad lehet… - hagyta rám a dolgot, miközben felült az ágy szélén. Én is követtem a példáját – Sötétben már nem kéne a kisgyerekeknek az utcákon mászkálniuk! – borzolta össze lekicsinylően a hajamat.
- Mondtam, hogy ne nevezz kicsinek! – én megölöm, széttépem, feldarabolom…!
- Vicces, hogy erre még mindig ennyire ugrasz – mosolygott Midorima öntelten, közben még mindig a fejem tetején pihentetve a kezét – Emlékszem, mikor óvodáskorunkban piszkáltalak miatta… - nem sok emlékem maradt meg azokból az időkből… - Utána nekem akartál esni, de végeredményében Te sérültél meg… - már megint milyen nosztalgikus… - A hátamon vittelek haza, mert olyan keservesen sírtál… akkor volt először, hogy… - egy másodpercre elhallgatott, mire kérdően ránéztem – hogy… tudtunk normálisan beszélgetni! Mármint másról is, mint hogy piszkáljalak, Te meg ordíts és nekem ronts… - emlékszem, hogy egyszer hazavitt a hátán, de úgy rémlik, nem beszéltünk semmit, csak az elején nagyon mérges volt…
- Azóta azért megváltoztunk… - tettem hozzá, miután elhallgatott – Bár meg kell hagyni, mikor alsóközépben megláttalak, eléggé negatív véleménnyel voltam rólad.
- Tényleg? – nézett rám meglepetten - Mármint én azt hittem, amiatt voltál olyan rideg velem, mert mindenben jobb voltam nálad… - ez a fickó… nagyon idegesítő!
- Ez nem is így volt! Versengtünk, és gyakran Te nyertél, de… - fontam össze a karjaimat a mellkasomon, de nem igazán tudtam hogy folytatni. Tényleg szinte mindig jobb volt nálam…
- Ne legyél már ilyen! – bökdöste meg a karomat – Én is mindig mérges voltam Rád, mikor valamid jobban sikerült – kicsit megnyugtatott a kijelentése, de… nem emlékszem, hogy valaha is kaptam volna ilyen miatt akárcsak egy neheztelő pillantást is… mi több! Midorima ilyen esetben mindig csak mosolygott…
- Induljunk inkább! – ajánlottam, majd felálltam az ágy széléről. Sóhajtva követte a példám, közben visszavéve a szemüvegét.
- Igazán átjöhetnél máskor is, ha gondolod!

- Rendben – vakartam meg a tarkóm. Mit kéne mondanom? Jól éreztem magam? Köszönöm? Következőleg Te gyere hozzánk? … Visszaöltöztünk, majd Midorima felajánlotta, hogy majd Ő viszi a táskát, amibe a pénteki cuccokat pakolta nekem. Elég hulla voltam, és nem igazán zavart, hogy egy táskával kevesebbet vigyek. És így indultunk el végre a szürkületben. Milyen sokáig maradtam itt…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése