2014. május 9., péntek

71. fejezet

71. fejezet
Hármasban szép az élet...


Seijuurou Akashi vagyok. 15 éves, 166cm magas, 63kg, AB vércsoportú, point guardian tagja a Teiko Alsó Középiskola Kosárlabdacsapatának. Jelenleg magam is nehezen tudom feldolgozni, mi történik körülöttem…
Koiki totál vörösen próbálta takargatni előlünk magát, meztelenül, az ágyamra döntve. Míg a másik énemmel remek csapatmunkát alakítva fél kézzel a lábait tartottuk szét, hogy ne szégyenlősködjön, szabad kezeinkkel pedig a csuklóit szorítva próbáltuk azokat is elhúzni a kipirult arc elől. Közben egyhangúan izgattuk a srác mellkasát a nyelvünkkel.
Annak ellenére, hogy valahol mélyen legbelül zavar, hogy sárgaszemű társam is csatlakozott a ma esténkhez, közben egészen izgatónak is találtam a dolgot… Így, hogy ketten kényeztetjük, jóval érdekesebb, látványosabb és mindemellett még arra is lehetőséget ad, hogy jobban kitapasztaljam, miket szeret. Több esélyem van új dolgokat látni…
Végre sikeresen kezdte feladni a karjaival való ellenállást, mire teljesen egyszerre kezdtünk el a másik énemmel lejjebb vándorolni Koiki mellkasáról a hasa alja felé. A srác totálisan beleborzongott, ahogy nyelveink lassan szántottak át hasa aljánál. Éreztem, hogy a végtagjai megfeszülnek, a szívverése is egyre gyorsabb. Igazából neki se hiszem, hogy gondja akadt a helyzettel. Csak kéreti magát. Imádom ilyenkor! Finoman átvándoroltam a combjára, és lágy csóközönnel borítottam. Ahogy a belsőcombjára fordultam át, kicsit kijjebb húztam a lábát, mire az visszakozva megint megfeszült. De nem hagytam, hogy összerántsa magát. Ahogy az ajkaim egészen közel kerültek az ágyékához, felemelkedtem tőle. Másik énem is szórakozottan játszadozott csak vele. Finoman felcsúsztam a kipirult arcához, mire másodpercek múlva a sárgaszemű is követett.
- Nyisd ki a szádat, Furihata! – suttogta mézes hangon a srác fülébe, aki összeszorított ajkakkal, behunyt szemekkel szinte a lélegzetét is visszafojtotta – Mondd csak ki! Vagy addig folytatjuk, amíg nem kezdesz el könyörögni nekünk! Bár akkor már lehet, hogy a könyörgésedre se leszünk figyelemmel! – Koiki lehunyt szemei sarkában könnyek gyűltek, mire akaratlanul is abban a másodpercben odahajoltunk hozzá, és finoman lenyaltuk a sós könnyeket – Nem lenne túl dicső, ha annyitól elélveznél, hogy lényegében a farkadhoz nem is nyúltunk hozzá…
- Mondd ki, Koiki! – hajoltam én is a füléhez, és lassan ott is kényeztetni kezdtem – Mondd ki nyugodtan! – a srác ajkai felnyíltak, és csak halkan suttogta, de egészen erotikus csengéssel:
- Akashi-sama! Kérlek, tegyél magadévá! Ahogy… csak szeretnél! – nem kicsit villanyozott fel ez a kijelentés. Főleg, mivel ez kifejezetten nekem szólt, nem pedig a másikhoz is… csuklóját és térdhajlatát elengedtem, mire az ujjait összefűzte az enyémekkel. Még ebben a félhomályban is láttam, hogy másik keze bár szintén szabad már, de továbbra is kerüli az érintkezést a sárgaszeműével.

A másik énem így elnézve talán kissé bosszúsnak tűnt, mindenesetre nem reagált semmi negatívat, mikor fél lábbal a srác combjai közé másztam, és ráhajolva csókolni kezdtem. Mikor az ajkaink elváltak, feltápászkodott az ágyról, és nekikezdett a vetkőzésnek. Ez így nem lesz jó! Bár hogy is nézem, az eddigi dolgok folytatását nem lesz könnyű három fiúnak megoldani… Legalábbis, hogy az én seggemtől mindenki távol marad, az biztos! Közben Koiki mindkét kezünk ujjait egybefonta, és vágyakozó tekintettel nézett fel rám. Finoman ránehezedtem félig-meddig a testemmel, mire Ő siettetve, cseppet megemelve csípőjét, próbálta összedörzsölni vágytól égő farkainkat. Mosolyogva ráereszkedtem teljes testsúllyal, és egészen lassan mozogva rajta újra csókolni kezdtem. A srác újra egyre őrültebben viszonozta a csókom, amitől egyre inkább kezdtem beindulni. Néhány másodperccel később egyik kezem elszakítva Koikiétól, picit oldalabbra fordulva levezettem azt a testén, majd kihasználva, hogy a fél lábam miatt képtelen védekezni, finoman elkezdtem izgatni hátul is. Egyre forróbban válaszolt a csókra, és ahogy végre egyik ujjam is óvatosan felnyúlt neki, szinte fellángolt. Éreztem, hogy az egész teste verejtékben úszik. Olyan nedves volt, hogy második ujjamat probléma nélkül magába engedte. Pillanatok múlva a másik kezem is kiszabadult, minek következtében a srác körmei mind a hátamba mélyedhettek. Az élvezet mámorában égve, kihúztam az ujjaimat, majd egy másodperc alatt lejjebb tolva a gatyámat már másztam is volna vissza Koikire… Azonban másik énem, ahogy a két kezem egy mozdulatra hátracsavarva a srác mellé döntött az ágyban, gyorsan visszatértem a valóságba. Francba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése