2014. május 18., vasárnap

83. fejezet

83. fejezet

Rejtett érzelmek


Egy padra dobtam magam, miután a tolószékes fiúval lefényképeztek. Valahol örültem a dolognak, és megdobogtatta a szívem, hogy egy olyan ember, mint ő, ennyire bele tud veszni a kosarazásba. Az pedig, hogy állítása szerint a mi csapatunk vezette be őt ennek a sportnak a világába, egészen jól esett. Büszke vagyok az ilyen emberekre, akik annak ellenére, hogy nem sok esélyük van, hogy valaha is játsszanak rendesen, mégis küzdenek érte. És ki tudja? Bármi megtörténhet!
Csak az én esetemben nem… ebből az egészből mégis hogy lehetne egy gyönyörű, virágzó kapcsolatot kialakítani? Az emberek nem fogadják el, mi pedig csak állandóan szenvedünk a hülyeségeim miatt… Ezt nem lehet úgy felfogni, mint ennek a béna gyereknek az esetét! Semmi esélyünk nincs a közös boldogságra! Mégis mit tehetnénk? Olyan felesleges reménykednem, hogy bármi is megjavuljon! Ennek ellenére most is csak az jár a fejemben, hogy most, miközben a padon ülve a kezeim közé temetem az arcom, próbálva visszatartani a könnyeimet, egyszer csak a vállamra rakná kezét. Ahogy felnéznék rá, bátorítóan mosolyog rám, majd leül mellém. Finoman átölel, és a fejét a vállamra hajtja, közben kedvesen arról beszél nekem, hogy ne foglalkozzak másokkal, tegyem azt, amit én akarok… De én még mindig bizonytalan vagyok. Érzem, hogy a sírás lassan úrrá lesz rajtam. Ő azonban hisztis hangon, gyerekesen felém fordul, és erősen ölel, közben azt kiabálva, hogy nem akar elveszíteni. Képtelen vagyok, nem megölelni. Ahogy öleljük egymást, kezd abbamaradni a remegés. Koiki lassan felnéz rám, a szemei sarkában még mindig könnyek csillognak. „Ígérd meg, Akashi-sama, hogy örökké együtt maradunk!” Az arcomat kis patakok öntik el, miközben halkan kimondok egy „ígérem”-et. A srác mosolyog, de közben az érzelmek rajta is eluralkodnak. De ezek már örömkönnyek, nem? Hosszan öleljük egymást újból. Érzem a szívdobogását, a lélegzetét, az illatát, mindenét. Bár így maradhatnánk örökre! De a kép szétesik. Koiki eltűnik az ölelő karjaim közül. Kétségbeesetten pislogok körbe, de sehol se látom…

A szemeim felnyíltak, és elvettem a kezeim az arcom elől. Nagyon elbóbiskoltam… Hűvösebb lett az idő. Megigazítottam a kabátom nyakát. Sál nélkül kellemetlen ez az időjárás… A zsebemből félig-meddig kilógó darabra néztem. Ahogy előhúztam, megéreztem rajta a srác illatát. Elmosolyodtam tőle, ahogy az arcomhoz emeltem. Aztán az arcizmaim megkeményedtek. Nem veszem fel ezt a sálat. Attól a Mikoshiba gyerektől kapta ajándékba… szülinapjára… ami azt se tudom, mikor volt… Visszagyűrtem a zsebembe, majd a kabátom gallérját felhajtottam, hogy valamennyit védjen a csípős, téli szél elől. Előkaptam a telefonomat. Még tizenegy sincs… Most csak úgy menjek haza? Valahogy nem akartam. Még a száma sincs meg a srácnak… azt se tudom, hol lakik… Talán soha nem találkozok vele már. De én ezt nem akarom! Ha kell, zárásig itt fogok ülni, és várni rá! Leszarom, hogyha egy kis megfázást összeszedek! Látni akarom! Az ajkamba harapva rándultam össze az érzéstől. Nem érdekel, hogy feleslegesen reménykedek abban, hogy visszatér! Nem akarom elveszíteni! Soha nem fogom elfogadni, hogy már nincs hozzá közöm! Ő igenis az enyém! Nincs joga hozzá, hogy csak úgy eltűnjön az életemből! Vissza fog jönni! Vissza kell jönnie! Nem hagyhat itt! Egyedül… Egyes egyedül… mikor a legnagyobb szükségem lenne rá…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése