2014. május 6., kedd

68. fejezet

68. fejezet

Ki van ott?


Miután egyre inkább kezdett eluralkodni rajtam is a félelem, elengedtem az unokatestvérem karját, aki erre lassan felnézett rám. A szemeiben rettegés tükröződött és mindig vérfagyasztó és kritikus mosolya helyett most alsó ajkába harapva próbálta levezetni feszültségét. Valahogy így látva, a jelenlegi helyzetben, egészen csinos lánynak is tűnt. Persze ettől függetlenül, még ekkor se öleltem volna meg magamtól, ha Ő maga nem bújik hozzám az előzőhöz hasonlóan. Még mindig az egész testében remegett…
- Nincs… itt senki – próbáltam saját hangomat se tudva korrigálni nyugtatgatni, mire riadtan kilesett maga mögé, majd hirtelen még közelebb jött, és sírós hangon közölte:
- Te nem hallottad? – megfeszültem egy másodpercre, és figyelmesen hallgatóztam, mikor meghallottam a folyosó bejáratfelőli részéről a halk lépéseket. Bárki is az, csendesen, lopódzva közelít…
- Ne félj, Akasaku! – nyeltem egyet remegve, közben egyik karommal most már én is magamhoz vontam. A másik kezemben még mindig a szivacsot szorongattam feszengve – Nem lesz semmi gond! – a lépések egyértelműen errefelé tartottak! Határozottan erre! Lassan a lányt is magammal húzva hátráltam, amilyen halkan csak tudtam, egészen, míg a fal hozzá nem simult a hátamhoz. Ám mikor pont ütköztem, az ajtón kiszűrődő fényben megláttam egy lábat, mire éreztem, hogy az eddigieknél is hevesebben kezd el verni a szívem. Ki lehet ez?
- Ti meg…? – a fiú az ajtóban állva, sápadtan figyelt engem, ahogy Akasakuval ölelkezek szorosan. A félelemérzetem átváltott kínos pirulásba. Tehát az unokatestvérem nem egyszerű csínyt talált ki, hogy kibasszon velem… Nem csak kiröhög, amiért így beparáztam, de még Koiki előtt is lejárat! Aljas trükk egy aljas némbertől! Félrelöktem, majd a fiúhoz siettem, és zavartan hordtam össze mindenféle maszlagot – Semmi baj, Akashi-sama! – fogta meg a heves mozdulatokkal mutogató karjaimat, majd lassan segített lehozni őket közénk – Nincs miért aggódnod! – mosolygott rám. A zakatoló szívem éreztem, hogy kezd megnyugvást találni. De vajon tényleg elnézi ezt a ballépést nekem? – Mi a gond, Akasaku-san? – pillantott át vállaim felett a bizonyára hátul vigyorgó lányra – Valami gond van? – ne zavartasd magad, Koiki! Pusztán elmebeteg a csaj! – Akasaku-san! – eresztette el a csuklóimat, majd perdült mögém. Ahogy hátranéztem, láttam, hogy az unokatestvérem a sarokban guggolva fogja a fejét, és még mindig feszültnek néz ki. Közben idegesen motyogott valamit az orra alá. A srác elé guggolva faggatta, mi a problémája. Ennyire kiakasztotta, hogy Koiki még ezt is elnézte nekem? Hah! Amatőr! – Hogy ki jön? – hallottam a fiú hangját.
- Hagyd már! Az előbb is ugyanezzel jött, aztán megjelentél Te… - röhögtem egyet kínomban, miközben újra összezsugorodott a gyomrom a dologtól. Remélem ez is csak egy ócska vicc, Akasaku!
- De nem! – ordított fel, a végére eltompuló hanggal a lány – Ez nem én leszek! Ez Ő! Megint jön! Rossz lesz! – ennek meg mi baja? – Az a másik! Az ijesztő, sárga szemével! – hát Ő meg miről beszél, akadtam fenn egy pillanatra… - Ő nem én leszek! Csak azt fogja mondani! – láttam, hogy egy könnycsepp koppan a padlón előtte – Ez valaki más lesz!
- Te meg miről beszélsz? – nyújtott felé Koiki kedves mosollyal egy zsebkendőt – Te mindig is Te maradsz! Nincs itt senki más!
- De igen! Mindjárt itt lesz! – csapta el vinnyogva Akasaku a kezet az orra elől.

- Te meg kiről beszélsz? – hajoltam le hozzá. Honnan szedhet ilyen dolgokat? Ezekről a konkrét dolgokról egyedül a pszichológusommal beszéltem… Ha az unokatestvérem ilyeneket mond, az nem jelenthet mást, mint…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése