2014. május 16., péntek

81. fejezet

81. fejezet

Az a sál… engem… idegesít!


- Szóval a kis kouhaiod azért nem tudná felvenni a telefont este, mikor nálad alszik, mert barátok vagytok? – tört fel belőlem a kérdés, majd keserűen nevetve folytattam – Végül is, barátok között belefér ez-az, nem? – rá se néztem. Úgyis tudom, hogy kipirulva a földet pásztázza…
- Miről beszélsz? – a hangszíne sírós volt. Megint játssza nekem a félreértett gyereket – Sose csináltam Mikoshibaval semmit! Azért aludt gyakran nálam mostanában, mert a nagyapám több mint egy hónapig kórházban volt, én pedig egyedül az egész, üres házban! – szinte már ordított. Vajon már ezeket is pluszként adja bele a történetbe, hogy hamisítsa a valót? – Egyszer az egész kosárcsapat is nálam aludt… Reitől is megkérdezheted… - utálok minden szart, ami mostanában körülöttem történik! Már sokszor eljátszottam a srác bizalmát, de ez a legutóbbi, ami a fülembe jutott, mégis csak több pontban is megkérdőjelezi Koiki szavát! De ha valóban csak én értem félre, és fújom fel a dolgot, megint én vagyok az az idióta, aki nem képes bízni benne. Azonban mégis mit kezdjek, ha egy ilyen szar alak vagyok, aki még erre se képes, és minden ilyen elbizonytalanítja? Mély levegőt vettem. Meg kell tanulnom, hogy figyelmen kívül hagyjam az efféle aggályaim…
- Sajnálom – tettem a kezeimet a sírástól remegő vállakra. Lehajtott fejjel szipogott tovább – Koiki! Nem gondolod, hogy azért vagyok folyton ilyen, mikor ilyesmikről hallok, mert undorítóan irigy vagyok? – kérdeztem, miközben a karjaim lassan közelebb húzták, majd finoman fél kézzel a hajába túrtam. A feje a vállamnak dőlt.
- Miért lennél… undorítóan irigy? – kérdezte szipogva.
- Mert csak magamnak akarlak! – suttogtam a fülébe, mire éreztem, ahogy egy pillanatra lefagy.
- Ne… Ne beszélj hülyeségeket, Akashi-sama! – nézett fel rám, egyértelműen más szemekkel, mint az előbb - Mondtam, hogy nem csináltam… - az egyik karom még mindig ölelte, de a másikat az ajkaira vittem, és nem nagyon foglalkozva a körülöttünk álló emberekkel, lassan és hosszan megcsókoltam. Egy másodpercre azt hittem, a tömeg miatt jött zavarba, és el akar tolni magától… de mire bármi reakciót adhattam volna, hogy rávegyem a viszonzásra, magától is megtette. Egyértelműen nem az a fajta csók volt, amit ágyba vitel előtt szoktunk váltani, mégis annyira feledtetni tudta velem a nem régi nézeteltérésünket… Ahogy elváltak az ajkaink, pár pillanat múlva a srác rémülten nézett körbe, és bújt is a sáljába. Igazából konkrétan csak egy férfit láttam, aki enyhén sokkoltnak tűnt, a többi nézőnk, ha volt is, nyugodt szívvel folytatta útját. De az a sál valahogy még most se hagyott nyugodni…
- Koiki! – sietve tekertem le a nyakam körül a sálam, majd megragadtam az Ő nyakában lévőt – Ezt most leveszed!
- Mi? – pislogott rám a srác, miközben félig talán meg is fojtottam, miközben próbáltam róla a lehető leggyorsabban leszedni a sálat.
- Nem akarom, hogy a kouhaiod sálját hordjad! – küzdöttem vele, ahogy a markában szorította az utolsó huroknyit a ruhadarabból.
- Na de…!
- Semmi de! – tettem rá a kezem a markára, majd győzedelmesen felemeltem magam fölé a sálat – Ezt vedd fel! – nyomtam a kezébe a sajátomat, míg a másikat a zsebembe gyűrtem – Nem akarok több vitát – jelentettem ki, mikor már szólalt volna meg. Elfordultam, és elgondolkoztam rajta, helyesen cselekedtem e.

- Mehetünk! – lépett mellém, egyik keze ujjait az enyémekkel összefűzve. A sálam hasonlóan a másikhoz volt felcsavarva, szintén az orrát is takarva. És bár nem láthattam az arcát, de valahogy a hangjából úgy éreztem, mosolyog…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése