2014. február 18., kedd

42. fejezet

42. fejezet
Átkozott...

- Akashi-sama~! – Koiki nem tudta visszafogni a hangját. Rettegve gondoltam bele, hogy a szüleim mit tesznek velünk reggel… nem látok arra semmi esélyt se, hogy ne hallanák ezt! Viszont szinte felfordult a gyomrom, ha bevillant a kép, hogy jelenleg még csak nem is én csinálom a sráccal… Eszméletlen durva voltam vele, és néha egyértelműen fájdalmasak voltak a nyögései! Igazából csak párszor tudott még felordítani, a nevemet hallatva, utána igazából már megszólalni se nagyon volt képes…
Éreztem, hogy nem kell már sok. Ha ennyire keményen csinálom, már csak másodpercekig bírom visszatartani! De még ezt se tudtam én irányítani! A kényszer egyre jobban érződött bennem, de képtelen voltam elélvezni! Vajon ez is a másik énem miatt lenne? Koiki vészesen hangosan nyögdécselt alattam, mire a fél kezemet feljebb csúsztattam a csípőjéről a torkára. Azonban a mozgásom továbbra sem az én befolyásom alatt állt, és éreztem, ahogy az ujjaim egészen rákulcsolódnak a srác nyakára. Éreztem a heves szívverését, az egészen elnehezedett légzését, a forró izzadságot, ami csak egyre jobban gyöngyöződött ki rajta… Fojtogattam!
Aztán végre éreztem, ahogy minden tagom teljesen megfeszül, és pár pillanat után elernyedve elengedem a fiút. Ő köhögve hasalt el teljesen az ágyon, a torkához kapva. Szépen melléfeküdtem, majd mikor végre rám nézett, kicsivel lecsillapodva, rámosolyogtam. De nem egy elégedett, megnyugtató mosoly volt! Egészen fenyegető lehetett! Koiki arca rémültnek tűnt miatta.
- Az enyém vagy, Furihata! – fogtam meg az álla alatt, aztán a nyakához hajolva erősen elkezdtem kiszívni. A szívdobogása még mindig nagyon szapora volt, ahogy a légzése is. Ahogy hosszú másodpercekig folyt a jelenet, egyre idegesebb lettem magamra… miért nem vagyok képes visszavenni az uralmat a saját testem felett?! Gyenge vagyok! Mi lesz, ha soha többet nem leszek újra önmagam? Annyira megijeszt ez az egész! És miért kell végignéznem, ahogy a másik énem nyomot hagy a szerelmemen? Miért kell ezt az egészet végigszenvednem?!?!?!
Lassan elváltak az ajkaim Koikiról, majd diadalmasan feltápászkodtam az ágyról, és bármi egyéb szó nélkül visszarángattam magamra ruháimat. Éreztem a srác meghökkent tekintetét magamon. Ahogy befejeztem az öltözködést, szépen kiléptem a szobából. Sötét volt a folyosón és üresség. Pedig még az a gondolat is felmerült bennem, hogy a szüleim az ajtó előtt fognak várni rosszalló tekintettel…
- Heh! – éreztem, ahogy kuncogok, miközben lassan betámolyogtam a mosdóba – Mekkora kretén vagy… - most hozzám beszél vajon, vagy csak magában? Nem szidhatja Koikit! Ha egy rossz szót is mer szólni róla, akkor én…! – Ne érts félre! Én csak kíváncsi voltam, mit tud a Te kis kurvád… De egészen elégedett vagyok vele! Örülök, hogy ha néhány dologban különbözünk is, mégis az ízléseddel nincs probléma! Cuki a szűk kis segge – forrt bennem a vér. Hogy szabadulhatnék meg tőle? Hogyan? – Ha nem akarod, hogy nagyon betegnek nézzen, ajánlom, hogy ne beszélj erről az egészről egy szót se! – közben a sárga szemével a tükörbe kacsintott. Komolyan úgy éreztem, mintha a testemtől elválasztottak volna teljesen! Persze, éreztem, mi van vele, de mégse volt a sajátom… idegesítő érzés – Annyira kérnélek még, hogy következő alkalommal, húzd meg jól a nevemben! – mosolyodott el, ahogy megengedte a csapot, majd egy kis vízzel lemosta az arcát – Te szemét!!! – egyenesen behúztam egyet a tükörnek, mire az könyörtelenül egy-két szilánkot egyesített a kézfejemmel. A hangom bezengte a fürdőszobát, ahogy a tükör roppanása is – Átkozott… - sziszegtem a fogaim között, miközben az ép bal kezemmel a jobbat ölelgettem fájdalmamban. Végre legalább önmagam vagyok… de mégis miért kellett mindennek így történnie? A szemeimből könnyek özönlöttek, de hogy a testi vagy a lelki fájdalom okozta-e, el se tudom képzelni… Legörnyedve a padlóra szorítottam a fájdalomtól lüktető kezem, miközben érezhettem, ahogy a tekintetem egyre jobban eltompul…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése