2014. február 11., kedd

23.fejezet

23. fejezet
Titok

Míg a szüleim itthon voltak, nem tudtam igazán hozzászólni Koikihez. De amint elhangzott a várt „sziasztok, fiúk!” elköszönés, rögtön félredobtam a müzlis zacskót, és a füzetét fél kézzel lehúzva adtam a szájára egy apró csókot. Elpirult, de végre megint nem ellenkezett miatta. Ez felbátorított, hogy egy hosszú öleléssel folytassam. Kicsit meglepődött. Idióta! Mégis mire számított ezek után? Hogy csak úgy hagyom néma csendben továbbállni? Azt már nem!
- Sze… Szeretnélek szeretni, Koiki – súgtam a fülébe. – De döntsd el, hogy Te is akarod-e! – egy pillanatra megfeszült ezt hallva, mire kicsit elengedtem, és a szemébe néztem. Olyan közel maradtam hozzá, hogy az orrunk szinte összeért. A tekintete rázkódott. Vajon mit gondol?
- Akashi-sama… - a szemeiben könnyek jelentek meg, és a kezei az ingembe markoltak. – Én már tegnap is megmondtam, hogy mit akarok! – azzal megcsókolt. Végre! Olyan kis zavart volt és olyan félénken csókolt. A csók végén elengedtem, majd megszólaltam:
- Ez esetben, ha gondolod, suli után találkozhatnánk… és elmehetnénk valahova – kicsit zavarban voltam a tökéletlen megfogalmazás miatt, így kínosan vigyorogva a tarkóm vakargattam.
- Ezt most úgy érted, hogy randira hívsz? – kérdezett vissza megint elpirulva. Bólintottam, de kicsit kellemetlenül éreztem magam az egész miatt, és már pont meg akartam jegyezni, hogy hagyjuk, mikor azt mondta: - Nagyon örülnék neki, ha veled tölthetném a délutánomat – kaptam egy puszit az arcomra, majd folytatta: - De most már indulni kéne lassan, ha Te is be akarsz érni! Vagyis… - a padlót nézte elvörösödve, miközben piszkálta a lábával – Elkísérsz az iskolába, ugye?
- Természetesen – húztam egy pillanatra még magamhoz, majd megpusziltam a homlokát.
Gyorsan összekészültünk az induláshoz, bár volt egy kis kellemetlen érzés bennem, mikor a fürdőszobába először benéztem… A cuccaink egy kupacba lettek gyűjtve, de tisztán emlékszem, hogy mi széthagytuk... a kövezeten így elsőre nem tűnt fel szerencsére semmi, de tartottam tőle, hogy anyáék igen is láttak itt siralmas állapotokat…
Mindenesetre végre kész voltunk. Koiki megigazította a kapucniját, majd nyúlt a táskájáért. Gyorsan a keze után nyúltam, majd miután összekulcsoltam az ujjaimat az övéivel, felvettem félvállra az ő cuccát is.
- De… Akashi-sama! Így nem mehetünk végig az utcán… - nézett rám Koiki, és próbálta elengedni a kezemet. Megfogtam az állát, és a szemeibe néztem.
- Kínosnak tartod, hogy velem mutatkozz? – kérdeztem tőle. Igazából én is gyorsan elengedtem volna, de így, hogy ezt mondta, valahogy kihívásnak vettem a dolgot…
- Nem, csak… - azt hiszem, egy pillanatra elszégyellte magát emiatt – Nem szeretném, hogy mindenki tudjon a dologról. Ez a mi titkunk! – és rám mosolygott.

Túl aranyos, hogy ellenezzem! Meg hát igaza is van, azt hiszem! Legalábbis egyelőre nem szeretném, hogy mindenki tudjon róla. Ahogy Koiki mondta, legyen a mi titkunk. És az a mosoly bearanyozta a napomat, azt hiszem. Elengedtem a kezét egy gyengéd csók után, aztán kiléptünk a kellemesen hűvös, decemberi reggelbe. Az úton Koiki iskolája felé rengeteg párt láttunk. Lassan sétálgattak előttünk. Nevetgéltek vagy meghitten beszélgettek, közben egymás kezét fogva. Igazából mi is ugyanezt csináltuk a kezeinket leszámítva, bár olyan közel álltunk egymáshoz, hogy egész úton súrolták egymást. A délutáni találkozás színhelye végül a mi sulink előttre lett megbeszélve. Bár én akartam elé menni, de nem tudom, mit tesz velem a kosárcsapat, ha ma sem leszek! Így megpróbálok előbb elkéredzkedni, hogy kicsit rendbe szedjem magam edzés után, mielőtt találkoznánk, de attól félek, ez nehezen fog menni. Biztos faggatni fognak, miért mennék el korábban! Főleg így, hogy már napok óta nem is voltam. És valami ajándékot is illene vennem neki, vagy nem? És ugyanebben a cuccban legyek, mint most? Valahogy el kéne szabadulnom, hogy néhány kulturáltabb ruhát felvehessek…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése