2014. február 11., kedd

24. fejezet

24. fejezet
Késés

Miután elköszöntem Koikitól, sajnos nagy tömeg előtt, minden komolyabb búcsúzkodás nélkül, egészen lassan sétáltam át a parkon a sulimhoz. Nem messze voltam a kaputól, mikor a gondolataimból, hogy hogy is legyen a délután, felriasztott a csöngő. Még sosem értem be késve a suliba! Bár egyszer volt olyan, hogy a tanteremben, mikor leraktam a cuccom, épp csengettek, de most egyértelműen kések! Ahogy csak tudtam, siettem mindennel. Az ajtó előtt megigazítottam a gallérom, majd kopogtam, és benyitottam.
- Elnézést a késésért, Sensei! – néztem a tanár úrra, mire az csak intett, majd kihúzott valamit a naplójában.
Az osztály egy pillanatra duruzsolni kezdett, amiből a padsorok között elhaladva annyit vettem ki, hogy mindenki furcsállja, hogy egyszer kések. Próbálták kitalálni az okát, de szerencsére olyat nem hallottam, aminek köze lenne az igazsághoz. Bár azt hiszem, hogy ilyen meg se fordulna semelyikük fejében. Mikor leültem a hátsó padban a helyemre, a padtársam rám nézett, majd egy pillanatra felkuncogott.
- Risa-chan? – néztem rá kérdően, majd suttogva folytattam. – Mi olyan vicces?
- Ziláltnak tűnsz. Még sose láttalak így – értem, de ez ennyire megnevetteti az embereket? – De így nagyon cukin áll a hajad – mosolygott rám.
- He? – a hajamhoz nyúltam. Jó, talán volt benne némi igazság, hogy kiállt egy-két tincs jobban, mint kéne, de reggel nem nagyon tudtam a kinézetemmel foglalkozni. Meg amúgy se szoktam ennél jóval komolyabban kicsinosítani magam…
- Na, miért rontod el! – súgta oda a lány megint. – Hidd el, így sokkal jobban tetszenél a lányoknak! – kit érdekelnek a lányok most? – De az ingedet inkább igazítsd meg! Ez a rosszul betűrt ing nem néz ki túl jól…
- Jól van, de most már hadd figyeljek! – kicsit hangosabb lehettem, mert jó páran rám néztek. Midorima például egészen mérgesnek tűnt. Bár nem tudom, hogy a kosáredzéseken való megjelenéseim hiánya vagy a tanulás miatt.
Mindenesetre így, hogy végre csend lett, próbáltam a tananyagra koncentrálni. De egyszerűen képtelen voltam rá, mert folyamatosan Koiki járt az eszemben, illetve, hogy mi legyen délután! Többször láttam még, ahogy Risa-chan elmosolyodik, és úgy írogat tovább a füzetébe. Idegesítő ez a lány.
Csengetés előtt pár pillanattal Midorima egyenesen a szemembe nézett, mire aprót bólintottam, majd amint az osztály nagy része elszabadult, én ott maradtam. Mindjárt megkapom a fejmosást, amiért tegnap nem voltam megint…
- Akashi! Veled meg mi a frász van?! – az asztalra csapott. Még sose láttam ilyennek… - Nem jársz a kosáredzésekre, késel az óráról és nem mondasz semmit se! – most én értettem félre, vagy aggódik miattam? – Válaszolj már valamit!
- Sok dolgom volt – válaszoltam, próbálva egy nyugodt hangon maradni, de közben valahogy mégis úgy éreztem, hogy zavarba jövök.
- Ne játszd itt a flegmát! Mi olyan fontos dolgod lehetett, amiről még csak említést se tudsz venni rólunk? – hogy én? Flegma? És már megint, mi ez a hangszín?
- Ne aggódj, Shintarou! Ma megyek edzésre – erre meg tiszta vörös lett. Miért történik mindig ez körülöttem? Vagy csak én értek félre mindent??? Picsába!
- Nem aggódtam – jelentette ki, miközben megigazította a szemüvegét zavartan, majd visszaült a helyére.

Mindenki megőrül körülöttem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése