2014. február 10., hétfő

17. fejezet

17. fejezet
Közös fürdés...

Közös fürdés Koikivel… egyszerűen nem tudom feldolgozni, hogy ez megtörténik. Méghozzá, hogy ő ajánlja fel… vagy legalábbis valami olyasmi. Tehát nem csak, hogy alsógatyában fogom látni, hanem még a nélkül is!

A fürdőszobában szépen kikészítettem a törölközőket. Koiki csak némán állt és figyelt. Becsuktam az ajtót már csak megszokásból is, de a srác még mindig nem mozdult. Mire vár? Levetkőztessem? Vagy kezdjek el én vetkőzni? Vagy egyszerűen csak meggondolta magát? Nem. Az nem lehet. Sokkal inkább úgy néz ki, mint aki vár valamire… tehát mindenképp nekem kell lépnem! Szóval oda kéne hozzá mennem, azt hiszem… na, jó! Ha idáig sikerült eljutnom, akkor már csak nem fog ennyitől megrémülni! Odasétáltam hozzá, majd előtte megtorpantam, mire rögtön reagált; egy eddig szokatlan, kissé heves csókot adott. Eléggé meglepett a dolog, de visszacsókoltam. Koiki most másabbnak tűnt… egyre vadabban csókolt, miközben kezeit először a nyakam köré fonta, majd a derekam köré. Valahogy nekem túl gyorsnak tűnt ez az egész. De nem akartam emiatt elszarni az időt, amit vele tölthetek, így nem maradtam el tőle, és én is átöleltem. Ám abban a percben az ingem alá nyúlt, és a hátam „simogatta”. Ha így állunk, akkor viselje el a következményeket! Ha engem be akar indítani, akkor nem fogok csak úgy leállni! A fenekébe markoltam, mire éreztem, hogy még tüzesebben csókol. Most akkor Koiki tényleg többet akar tőlem? Egy pillanatra belassultam, minek következtében a srác elengedett. Kicsit eltántorodtam, és elbizonytalanodtam. Koiki fél kézzel a falnak támaszkodott mögöttem, mire akaratlanul is odaszorultam. A szemei cseppet sem azok az ennivaló, meleg barna szemek voltak, amik általában. A tekintetében valami egészen új, érzelmektől izzó csillogás volt. De így, hogy ő irányított, valahogy nem lett jó érzésem… Talán épp ezt akarta elérni? De szerintem most eljött a váltás ideje! Nem hagyom, hogy Koiki eluralkodjon rajtam! Megfogtam a felettem támaszkodó karját, majd megfordítottam a felállást. Nem tűnt úgy, mint aki ennek ellenére van… Még mindig nem tudom, meddig mehetek el… de mivel úgyis fürdéshez készülünk, azt hiszem, hogy megszabadítani a ruháitól még igazán belefér… Próbáltam hasonló beleéléssel csókolni, mint ahogy ő tette nem rég, és közben az oldalát cirógattam. Koiki most csak ruha fölött folytatta a hátam szadizását. De egyre durvább volt! Megint lépnem kellett egy fokot, hogy ne maradjak le; így elváltam tőle egy pillanatra, aztán leszedtem az ingem, majd a srácét. Koiki végre újból elpirult, ami arra ösztönzött, hogy a mellkasához hajolva megbizonyosodjak róla, hogy kellőképp fel van e már tüzelve. A mellbimbói már keménynek tűntek első ránézésre, de nem akartam vakon lőni, így teszteltem őket. Először csak finoman kézzel és nyelvvel izgattam, de mikor kicsit ráharaptam az egyikre, Koiki valami eszméletlen aranyos hangot adott ki… hallani akarom még ezt a hangot! Teljesen begerjeszt. Mikor másodszorra kicsit durvábban tettem ezt, a srác éreztem, hogy megremeg, és már sokkal inkább sziszegett (gondolom a fájdalomtól), mint hogy azt a kis erotikus nyögést adta volna ki, mint az előbb. De semmi gond, valahogy még előcsalom belőle azt a hangot! Újból csak finoman csipkedtem az ajkaimmal és közben az egyik kezemet lassan végighúztam az oldalán. Beleremegett. A szabad kezemmel szépen lehúztam a sliccét, aztán pár másodperc szenvedéssel a félkezes nadrággombolás után, úgy egy tenyérnyivel lejjebb toltam a farmerját. Közben ő se várakozott sokáig, és a kezei a sliccemnél kutattak. Magamban elvigyorodtam, közben eltávolodva a mellkasától. A nyelvemmel végigszántottam a hasát, majd az alsógatyájához értem. A kezei a hajamba túrtak, miközben én egészen lassan végighúztam a boxere felett közvetlen a nyelvem. De most mi legyen? Vajon most úgy tartaná az illem, hogy ő is megtegye nekem ugyanezt, avagy folytassam? Bár a melegek etikett szabályairól még nem hallottam, tehát az én döntésem… Csak tudnám, hogy lenne a leghelyénvalóbb? Ha hagyom őt, akkor vajon megint átveheti az irányítást? Ő elképzelhető, hogy továbbmenne… tehát meg kell tennem! Finoman, csupán megint az ajkaimat használva haladtam végig az egyik combja belsején. A kezeimmel a nadrágját a térde alá húztam, és mikor a másik combján indultam el, az alsógatyáját is lassan húzni kezdtem. Mikor befejeztem a kinézett terület körbecsókolását, felnéztem a srácra. Teljesen vörös volt és zavarában nem nézett rám. Érdekelt, hogy milyen reakciót kapok a folytatásra, ezért még mindig felfelé tekintve, finoman, még az alsógatyáján keresztül, a combjain végzett hasonló módon vettem az ajkaim közé először még csak a farka közvetlen közelében lévő részeket, majd 4-5 „harapás” után magát is. Koiki arckifejezése valami eszméletlen édes volt! És ahogy elvörösödött hozzá…! A fél kezemmel közben a tövénél masszíroztam kicsit, míg a másikkal a saját nadrágom hámoztam le magamról. Ahogy a ruhalevétellel tessék-lássék végeztem, abbahagytam Koiki kényeztetését is. Szépen felegyenesedtem, közben a kezeim végigvezetve a srác testén, akinek az egész teste beleremegett ebbe megint. Élveztem ezt a játékot. Ott álltunk egymással szemben egy-egy szál alsógatyában, felálló farokkal a másikra várva. Igen, Koiki! Most neked kell lépned, vagy nem segíthetek…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése