2014. február 16., vasárnap

32. fejezet

32. fejezet
Ki megy el előbb?

Koiki egyre jobban tűzbe jött, mikor visszatértem a farkához. Majd felkúsztam mellé, és miközben csókoltam, újra elkezdtem magamra vonni. Míg én a fenekét markoltam, ő kissé zavartan teszegette a kezeit hol a nyakam köré, hol a hátamra. Időnként a körmeit is belém mélyesztette. Aztán egyre normálisabbnak tűnő pózt sikerült felvennünk, mikor végre felettem volt. A farkam a feneke mögött volt, és ahogy mozgott csók közben Koiki, összedörzsölődtek. A srác egyre forróbban csókolt vissza. Kezdtem picit úgy érezni, elveszítem magam felett az irányítást! Ha ez így megy tovább, újra magam alá fogom gyűrni, és utána esélytelen lesz, hogy megálljak. Bár így őt elnézve; nem is igazán kívánja, hogy leálljak…
És ekkor hirtelen megéreztem, hogy Koiki csókja megváltozott és a mozgást is abbahagyta. De mikor felnéztem rá, az arcán nem láttam változást. Sőt, nekem úgy tűnt, ő se igazán bírja már visszafogni magát! De akkor mégis…? De a srác újból meg tudott lepni: az egyik kezével a farkam fogta, a másikkal még mindig támaszkodott az ágyon, és éreztem, ahogy kissé talán még mindig bizonytalanul, de elirányítja az oly kívánt… khm… ponthoz! Én igazából csak kissé meglepve csókoltam, miközben ő lassacskán beleült. Közben néhány pillanatra megszakította a csókot egy-egy nyögéssel vagy felszisszenéssel. Igazából voltak másodpercek, mikor komolyan elgondolkoztatott, hogy ezt az egészet ő hol élvezi? Mert a hangja gyakran inkább fájdalomtól cseng, mint élvezettől…
De ő nem tántorodott meg a dologtól, és részemről teljesen megfelelt az egész. Már nem kellett sok, mikor már én se tudtam néma maradni. Koiki elmosolyodott és megpróbált megcsókolni, de végeredményben ez nem sikerült, és csupán egy közös nyögést tudtunk nyújtani egymásnak. Ezek után se adta még fel a srác, és finoman elkezdett mozogni rajtam. Én közben az oldalát simogattam, és időnként a combjához érve, kicsit jobban próbáltam beleültetni. Egyre jobban kezdtem el én is mozogni. Éreztem, hogy a lábai már jobban hozzáfeszülnek és erősen körbefonják az enyémeket. Aztán hamarosan Koiki felhagyott a támaszkodással, és kissé felegyenesedve elkezdte közben a saját farkát kényeztetni. Basszus, ha ezt így folytatja, mindjárt elmegyek! Esküszöm, hangosabb voltam már, mint ő! Bár látványra róla se mondtam volna, hogy nem élvezi a dolgot! Néha hátrahajtotta a fejét, és nyögött egy-egy nagyobbat, mindehhez (talán már a megerőltetéstől) egészen kivörösödött az arca. De egyik pillanatról a másikra azt vettem észre, hogy bár még mindig mozog rajtam, de egészen bedőlt a nyakamhoz. Talán mégiscsak ő adja meg előbb magát! Belassítottam picit, azonban Koiki nem vett vissza a tempóból! Ha ez így megy tovább…
- A…kashi…sama! – hallottam meg a hangját – El… - éreztem, ahogy a mozgása abbamarad, majd az egész teste megremeg. Erre szépen én is leálltam. Fél kézzel magát támasztotta az ágyon, míg a másikkal a farkát szorította. Láttam, hogy a testemen és Koiki kezén egyaránt került az ondójából – Bo… Bocsánat, Akashi-sa…ma! – most azért kért bocsánatot, mert előbb elment? Vagy mert leélvezett? Bár az arcából ítélve nem túl bűnbánó… akkor mi van, ha én se leszek igazán bűnbánó…? Nekem se kell már sok, tehát addig tuti nem engedem ki a szobámból, amíg nem játszik közben az elélvezésemben! Ahogy leszállt rólam, és ahogy volt, próbált elnyúlni az ágyamon, elkaptam a csuklójánál, és visszarántottam magamhoz.

- Még nincs vége! – még mindig kapkodva vettem a levegőt, de reméltem, érthetően mondtam…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése