2014. június 24., kedd

Extra 4.1# A gyerekes

A gyerekes

(Furihata Koiki)


Én, Furihata Koiki az évnyitó óta… megállás nélkül zaklatom az egyik gólyánkat… Mint a rajzklub becsületbeli tagja, első nap kiszúrtam a szigorú sorok közül kiemelkedő, tökéletes alakját. Bár viszonylag hátra állították, de így se volt nehéz szem elől téveszteni… Egy modell benyomását keltette, ahogy a válla felett átdobva tartotta a zakóját. A nyakkendője kissé megereszkedve lógott, de ez cseppet sem befolyásolta az elbűvölő kisugárzását. Maga volt a tökély a mozdulat, amivel a kissé szemébe lógó vörös tincseket próbálta kisimítani. Késztetést éreztem, hogy ceruzát és papírt kapjak elő, és megörökítsem ezt a csodás látványt… azonban vissza kellett hőkölnöm a valóságba, miszerint az iskolai évnyitón vagyok, ahol jelenleg a folytonos pislogásom hátrafelé se érhet jó véget. Nem hogy még látványosabban mással foglalkozzak!
Idegesítő volt némán állni és próbálni figyelni a beszédekre, miközben rosszul voltam a melegtől és a körülöttem izzadó embertömeg szagától. Kezdett elfoltosodni a kép, mire páran segítőkészen kikísértek a diákok soraiból, hogy levegőhöz jussak. Ahogy lépdeltem kifelé, akaratlanul is rajta tartottam a szemem… Az előtte és mögötte álló két fiú majd egy-egy fejjel alacsonyabbak voltak nála. Az ingujját felhajtotta, így jól látszódott a jól kidolgozott, tökéletes, izmos alkar… Az aurája, ahogy elmélyedt arckifejezéssel nézett el oldalra, szinte rám erőszakolta, hogy fordítsam arra én is a tekintetem. Persze Ő is csak bambult, és nem volt mit néznie. Ahogy a tömegen túl végre leülhettem egy padra fellélegezni, tűnt csak fel, hogy nem csak én vagyok az egyetlen rajongója… Nagy csoport lány figyelte hozzám hasonlóan többé-kevésbé feltűnően. Nem tudtam rájuk haragudni érte. Csak természetes, hogy egy ilyen idilli képet senki se szalasztana el! Arról nem is beszélve, hogy Hema Hikari is, miközben aggódóan utánam nézett, félúton eltérítette a tekintetét… Tavaly sokat lógott velem, dicsérte a rajzaimat és bátorított, hogy használjam ki a művészet nyújtotta lehetőségeket. Nagyapám, akinek már nem első éve a nyakán élősködök, (mióta apám Yokohamaba ment dolgozni, anyám pedig elhagyott) úgyszintén erre az útra terelget. Úgy tartja, hogy a legszebb és megfogóbb alkotások azoktól a művészektől készülnek, akiknek van miről alkotniuk, mert valóban átélték. Az eddigi életem katasztrófái fejlesztik az emberi szép érzékemet. A kirekesztettség és magány, amely néha belep megint csak olyan dolgokat képes kihozni belőlem, ami erős impulzusként verődik vissza egy-egy rajzomon, festményemen. Hikari többször volt már a festészeti alanyom, de csupán azért mentem bele ilyesmibe, mert a legjobb barátom… Sokkal jobban szeretek férfialakokat megörökíteni. Többektől hallottam, hogy az ilyen rajzaim és festményeim érzelmesebbek, látványosabbak is. Ezzel pedig ő is tisztában van. Év végén vallotta be nekem, hogy azért kezdett el velem beszélgetni ősszel, mert tetszettem neki, csak aztán lassan rájött, hogy a dolog esélytelen… Bár igazából magam is csak akkor fogtam fel a dolgot, mikor a lány telibe kimondta… Sose érdekeltek a lányok abban az értelemben… és kiskorom óta többet lógtam lányokkal, mint fiúkkal… csak akkor még azt hittem, csak a nővéreim neveltek félre…
Mindenesetre több hétig kémkedtem a gólyasrác után, mire egy kis belső segítséggel (Hikarinak hála) megtudtam a vezetéknevét; Goto. Az utánajárásaimnak hála jó pár rajzom készült róla. De egyik sem tudta visszaadni azt a belőle áradó tökéletességet és fantasztikus aurát…
- Le akarom rajzolni Goto-kunt! – szenvedtem Hikarinak egyik szünetben. Ebben az évben külön osztályba kerültünk, de szerencsére a kapcsolatunk a régi.
- Már ezerszer elmondtam, hogy simán megkérdezhetnéd Tőle, hogy nem maradna e benn egyik nap, hogy lefesd! Nem ez lenne az első alkalom, hogy megkérsz valakit alanyodnak…
- De Ő más! A tökéletes aura, ami körbeveszi, egyszerűen nem hagyja, hogy pár méternél közelebb mehessek hozzá! – a lány arckifejezése mindent elárult…
- Eszméletlen gyerekes vagy! Megértem, hogy elrabolta a szíved, de legalább a körítő szöveged legyen hihetőbb! – süllyesztette az arcát a kezei közé – Így nem fog előrehaladni a kapcsolatotok… - kivörösödve dülöngéltem a székkel – De ha ennyire életképtelen vagy, majd én megkérem rá a nevedben! – ugrott fel mellőlem.
- Csak azt ne! – kaptam el rémülten a kezét – Meg fogom csinálni… de Te, Hikari nem érzed át, hogy milyen nehéz a helyzetem…
- Ne hisztizz már ennyit… - bokszolt finoman vállba, majd ült vissza mellém – Nálad jobb pasit nem is találhatna az a srác! – kacsintott rám – Ha pedig piszkálni kezdene, majd én ellátom a baját! – azzal fenyegetően felemelte az öklét.
- Azért ne verd össze nagyon! – nevettem vele.
- Óh, dehogy! Kell még az a csinos pofikája, hogy halála után még megnekrofilkodhasd! – kacsintott rám, mire elpirulva egy kívülről kissé nevetségesnek tűnő harcot játszottam le vele.
- Ne merészeld bántani! – szeret heccelni ilyesmivel, de akkor se találnék nála jobb barátot…
Azonban az ígéretem, miszerint megkérem Gotot, hogy legyen az alanyom, nem teljesült, annak ellenére, hogy Hikari naponta piszkált vele… Úgy éreztem, ideje feladni. Mi értelme efféle álmokat kergetni? Egy ilyen srác, mint Ő, feltehetőleg egy igazi nőcsábász… vagy ha még nem, majd lesz. A kettőnk szintje közötti különbség világosan rámutat arra, hogy még ha a saját neméhez is vonzódna, se én lehetnék a zsánere… Mégis kit érdekel egy olyan szürke alak, mint én?
Mélyeket sóhajtva battyogtam a klubszoba felé. Már egy ideje nem jártam be, hiszen Goton kívül nem tudtam másra koncentrálni… Most viszont, mint első lépés, talán kereshetnék valami rajzolnivalót, ami picit eltereli a gondolataimat.
- Áh, Furihata-kun! Hát itt is látunk! – üdvözölt egy széles mosollyal Owari-sensei, a rajztanár és –klubvezető. Mindig nagyon lelkes és engem sokszor felmagasztal – Talán még nem is találkoztál az új tagunkkal! – egy pillanatra elakadt a lélegzetem. Lehetséges lenne, hogy Goto az? – Hadd mutassalak be titeket egymásnak! – egy állvány mögül felállított egy alacsony srácot. A gólyák színét viselte. Hosszúra hagyott, fekete haja nagyrészt takarta az arcát. Bármennyire is próbáltam leplezni, hihetetlenül csalódott voltam (bár hogy is képzelhettem, hogy épp Ő, egy ilyen tökéletes testalkatú fiú jönne rajzolgatni…) – Ő itt Kohinata Ishida az egyes osztályból. És nem mellékesen, egy rajongója a művészúrnak! – tette hozzá halkan. Mikor ezt mondta, a srác összerezzent, és láttam, hogy az arcán a hófehér bőr elpirosodik.
- Nagyon örülök, hogy megismerhetem, Furihata-senpai! – mondta remegő hangon, miközben üdvözlésképp meghajolt. Egy pillanatig meg se tudtam igazából szólalni.
- Öhm… Részemről a szerencse… - hajoltam meg én is, kissé nehezen találva szavakat. Napok óta először bejövök a klubba, és erre ez fogad… nagyon jól esik, csak kissé zavarba ejtő is.
- Látod, Én megmondtam, hogy az a kis kiállítás a műveinkből jót tesz Neked is! – veregette meg a vállam a sensei. Nyáron ugyanis az iskolában kiplakátolták egy-két rajzomat (és jó pár másik tagét is…) – Kohinata-kun egészen odáig van egy-két darabért!
Érzékelhetően, Owari-sensei volt az egyetlen, aki élvezte ezt a beszélgetést. Ishida és én is elég kínosan vizslattuk a padlót, mígnem végre lógva hagyott minket, és elfoglalhattam a helyem egy padban. A srác állványa nem messze volt, és miközben egy csendéletnek nekikezdtem, minden pillanatban éreztem a tekintetét magamon és a lapomon. Lassacskán már fülig vörösödtem, és képtelen voltam koncentrálni. Miért kell ennyire figyelnie? Vajon én is ennyire idegesíthetem Gotot? Ha nem lenne itt rajtunk kívül még ez a pár ember, biztos váltanék vele pár szót, hogy ha akar valamit, mondja meg, de ne idegesítsen… Telibe ránéztem, mire a fehérből rákvörös lett az arca, és elbámult a másik irányba. De amint visszafordultam, megint éreztem a tekintetét magamon… Ezt nem bírom!
- Kimegyek mosdóba, Sensei – válaszoltam a kérdő tekintetre, majd becsuktam magam után az ajtót. Mit kezdjek ezzel? A mosdóban kicsit megmostam az arcom hideg vízzel, hátha cseppet lenyugszom. Mit akar ez a kölyök? – Mit csináljak így? – támaszkodtam a mosdókagylóra. Aztán lépteket hallottam meg kintről, így kicsit próbáltam rendbe szedni magam, majd nyitottam az ajtót. Amint kiléptem, megláttam a tőlem pár méterre álló gólyát – Mondd, hogy csak wcre igyekszel, és nem engem követsz! – sóhajtottam neki, mire kínosan lehajtotta a fejét.
- Ha… lehetne… szeretnék beszélni… Senpaijal… - motyogta vörösen. Felsóhajtottam.
- Miről akarsz beszélni?
- Te miért kezdtél el rajzolni? – ez az a nagy kérdés, ami miatt húzta az agyamat?
- Hát… Szeretem a festészetet és a rajzot. Békés és szép dolgok születnek belőlük… - a sablonduma. De remélem nem fog faggatni tovább. Csendben volt, így visszakérdeztem – Miért, Te?
- Én? – rándult össze, majd még jobban összehúzta magát – Szeretek rajzolni… - nyögte ki.
- Na igen – nevettem fel – Mégis mi másért jönne valaki rajzklubba? – Ishida még jobban elvörösödött és görcsölt – Jól vagy? – léptem közelebb hozzá. Ahogy a vállára tettem a kezem, felnézett rám:
- Szeretem a rajzaidat, Senpai. Mi több… imádom őket! A műveid mutatják meg igazán, hogy ki is vagy! Azért jöttem ebbe a klubba, hogy megismerjelek, és megtudjam, hogy valóban olyan vagy-e, amilyennek a rajzaid mutatnak! - sose hittem volna, hogy ilyen visszajelzést kapok. Ishida úgy beszél hozzám, mint valami hős szerelmes, miközben a munkáimról szónokol…
- Kohinata-kun! – túrtam el a haját a szemeiből. Riadtan nézett rám, amelytől leginkább egy rémült őzhöz hasonlított – És a rajzaimból ilyen embernek láttál? – az arca vörösebb lett, és az ajkaiba harapott, miközben elnézett mellettem. Kíváncsian vártam a választ. Nem igazán értem ezt a fiút… Miért olyan nehéz normálisan beszélni velem? – Kohinata-kun? – figyeltem az arcát. Idegesen rágta a szája szélét. Aztán elkaptam egy másodpercig, ahogy visszapillant rám.
- Lehetne egy kérésem Öntől, Senpai?
- Persze. Mondjad csak! – mosolyogtam rá bátorítóan.
- Lehetséges lenne, hogy… lerajzoljon engem? – meglepett a kérése, de megkönnyebbültem, hogy egy ilyen könnyen teljesíthető dolgot kért.
- Szívesen lerajzollak, ha tényleg ezt szeretnéd.
- Tényleg? – egy másodpercre felcsillantak a szemei – Nagyon szépen köszönöm, Furihata-senpai! – vigyorogva összeborzoltam a haját. Mosolygott, és a látványától egy doromboló macska jutott eszembe… Aranyos volt, ahogy elégedetten hagyta, hogy a fejét piszkáljam – Cserébe szeretne Senpai valamit esetleg? – kérdezte, mikor leraktam a kezem. Mégis mit akarhatnék a kouhaiomtól?
- Köszönöm, de nem fáradtság ez nekem! Nem kell semmit se tenned ezért – csalódottnak tűnt.
- Ha mégis tehetek bármit Senpaiért, akkor rögtön szóljon! – közben egészen macskamódon bújt a vállamhoz. Fura fiú…



Másnap Ishida arra kért, hogy csupán a klubtevékenység után rajzoljam le. Rábólintottam rögtön, hiszen egy pénteki nap volt. Owari-sensei köszönt el tőlünk utoljára, majd a fiú kérésére behúztuk a függönyöket is. A lemenő nap még így is jó fényviszonyokat adott nekem a rajzoláshoz.
- Kohinata-kun! Hogy szeretnéd, hogy lerajzoljalak? – kérdeztem tőle, ahogy előkészítettem papírt és szénceruzát.
- Nem is tudom… - jött oda hozzám. Elgondolkodva figyeltem, merről sikerülhetne legjobban róla a rajz – Senpai mit gondol? – két karját a nyakam köré fonta, és szemből az ölembe ült.
- Ishida! – ejtettem le a ceruzát, ahogy eltoltam magamtól – Mit csinálsz? – nem hagy koncentrálni, mikor ilyesmiket csinál.
- Sajnálom, Senpai… - fordult el, majd háttal nekem a pad oldalának dőlt, és mélyen felsóhajtott – A keresztnevemen szólítottál… - megrökönyödtem. Bárkivel előfordulhat, hogy a keresztnevén szólít valakit egyszer…
- Szólítsalak inkább így? – tettem le magam mellé az előbb felvett szénceruzát és papírt, majd fél kézzel a padra támaszkodtam, ránézve.
- Örülnék neki, Senpai… - hallottam felőle halkan. Kétség kívül úgy éreztem, nem az az igazi vágya, hogy lerajzoljam… de mégis, mit tegyek? – Akkor lerajzol, Furihata-senpai?
- Csak akkor, ha cserébe Te is abbahagyod a senpai-ozást, Ishida! – feleltem neki. A fiú felült az eggyel előttem lévő padra, majd meglazította a nyakkendőjét, miközben válaszolt:
- Rendben… Koiki - levette a nyakkendőjét végre, majd elkezdte kigombolni az ingjét – de aktrajzot szeretnék! – éreztem, hogy a gyomrom összerándul, ahogy ezt kimondja… azonban cseppet sem úgy, ahogy eddig! Valahogy egészen kezdett érdekessé válni a dolog… miután megszabadult az ingjétől és lerúgta a cipőit, elfordulva vette le a nadrágját és az alsóját. Ahogy hátranézett rám, az egész arca vörös volt – Senp… Koiki! Ne nézz még! – rótt meg, miközben várakozva figyeltem. A teste cseppet sem azt a tökéletességet sugározta, amit a legtöbb emberé, akit lerajzoltam… vézna volt és erőtlen… azonban a gyomromból induló kellemes bizsergés egyre inkább eluralkodott rajtam. Zavartan próbált elhelyezkedni a padon, közben lopva felém pillantgatva. Már nem szólt rám… pedig egy másodpercre se vettem le róla a szemem! – Így szerinted jó lesz? – kérdezte, mikor térdeit felhúzva, féloldalasan ült nekem. Karjaival kínosan ölelte át a lábait, próbálva még inkább takargatni magát. Bólintottam, és pár perc alatt felvázoltam. Amint a skicc kész lett, leraktam a cuccokat, és felálltam – Be is fejezted? – nézett rám kérdően Ishida.
- Többet akarok rajzolni rólad! – léptem mellé, mire zavartan összehúzta magát – Nyugi! – tettem a kezem a feje tetejére, és finoman simogattam – Szeretnék Rólad egy olyan aktot, amin kevésbé rejtegeted magad! – megint megrettent őzikeszemekkel meredt rám. De meglepetésemre, halkan azt felelte:
- Ha ezt szeretnéd, megteszem, Koiki – nem tudom igazából, miért tettem, de miután ezt mondta, elsöpörtem az arcából a haját, és az ajkaim az övéire tapasztottam. Behunytam a szemeim a csók erejéig. Ahogy az ajkaink elváltak, Ishida riadt tekintetében már egészen más érzelem dominált… Furcsa volt a tudat, hogy az első csókom egy ilyen pillanatban adom… miközben aktrajzot készítek egy srácról… - Senpai… - nézett hosszan a szemeimbe. Megmondtam, hogy tegeződjön! Száját résnyire nyitva hagyta, és a kezem finoman megragadva húzott vissza magához. Ahogy az ajkaink megint találkoztak, éreztem, ahogy a nyelvét finoman az enyémhez érinti. Kissé megriadtam. Az előzőhöz képest mostanra egészen világossá vált számomra, hogy nem én vagyok az, aki akar valamit Ishidatól… Bár meg kell hagyni, hogy a meztelen testének látványa és a franciacsókja egyre inkább megindítottak bennem valamit! A fiú szorosan magához ölelt közben. A körmei még az ingemen keresztül is éreztem, amint a hátamba marnak. Kezdtem magam egyre kínosabban érezni… Az iskolában vagyunk! A testem mégsem cselekedett ellene. A kezeim maguktól mozdultak, amikor óvatosan elfektették a srácot, majd teljesen fölé másztam, és úgy csókoltam. Ishida meztelen testén látszódott és érződött, ahogy az izmok megfeszülnek – A rajzaiból épp ilyennek képzeltem Senpait… - mosolygott fel rám.
- Mármint milyennek? – pillantottam rá kérdőn, miközben lassan végigsimította az oldalamat – Áh, ezt ne csináld! – szóltam rá, miközben kirázott a hideg.
- Miért ne csináljam? Nem esik jól, Senpai?
- Hülye érzés… - néztem el mellette, mire halkan felnevetett – Most meg mi van?
- Csináljon Velem, amit szeretne, Senpai! Engem nem zavar… – hosszan nézett rám alólam. Én… bármi olyanra… képtelen vagyok! Mégis mit gondol?! Tizenhárom vagy –négy éves kisfiú még csak! – Valami gond van, Senpai? – mégis mit kéne tennem?! Ennyi is túl sok volt nekem mára! Leszálltam róla, majd sietve felkaptam a cuccom, és léptem is ki a teremből.
- Bocsi, mennem kell! Szia! – csuktam be az ajtót mögöttem, majd leviharzottam a szekrényekhez. Mégis mi a fenét csinálok?! Ez undorító! Mégis, hogy tehetem mindezt a suliban?! Annyira szégyellem magam… és még fel is izgultam Ishidatól rendesen… Mekkora idióta vagyok! Az öklöm a szekrénynek vágtam, és gyorsan elhagytam az iskola épületét.

(folytatása következik...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése