2014. április 21., hétfő

54. fejezet

54. fejezet

Van, aki nem változik…


Anya szemei nem tudtam eldönteni, hogy dühtől vagy undortól izzóan mélyednek belém. Mindenképpen roppant negatív kisugárzással járt, ahogy Akasaku vérfagyasztó mosolya is. A karom, amelyen jelenleg az asztalon támaszkodtam, remegett. Reméltem, hogy inkább dühösnek tűnök, mint ijedtnek… Az igazságot megvallva még magam se tudtam, melyik érzés erősebb bennem, abban a pillanatban.
- Miért ne mehetnék sehova azzal a fiúval? – hallottam meg a lány hangját újból – Talán neki nincs joga ahhoz, hogy eldöntse, velem akar e jönni? Azt hiszed, a beosztottad vagy a szolgád? – végig olyan hangnemben beszélt, amellyel sikeresen azt is elérte, hogy még nekem legyen bűntudatom az egész miatt! – Oh, Furi! – nézett fel egy pillanat múlva, míg én vörösen, remegve szenvedtem, hogy valami frappáns választ adhassak – Mi a véleményed? Meg tudnád mutatni nekem a környéket? – ahogy újból az unokatestvéremre néztem, csak egy álszent mosolyt láttam.
- Öhm… - kezdte bizonytalanul. Szinte éreztem, ahogy segítségkérően rám néz… - Ha Akashi-sama…
- Jaj, ne csináld már! Jó buli lesz! – vágott közbe Akasaku, közben felé kacsintva – És egy pillanatra idejönnél? Valamit szeretnék Tőled kérdezni négyszemközt is.
Koiki habozva, de odacsoszogott, majd lassan lehajolt a lányhoz, aki finoman az ingujjánál fogva még lejjebb húzta, aztán a füléhez hajolva valamit odasúgott neki. A srác arca már az elejére rákvörös volt, de mikor újra felegyenesedett, már egészen kétségbeesettnek is tűnt.
- Akkor, ha már Akashi-samanak úgyis tanulnia kell, én szívesen elkísérem Akasaku-sant.
Ahogy a kezeim ökölbe szorultak az asztalon, rájöttem, hogy az unokatestvérem cseppet sem változott, amióta utoljára láttam. Még mindig ugyanaz a rohadt szemétláda, aki 10 évesen volt! Már egészen biztosra merem venni, hogy hallott minket… sőt! Talán még látott is! És ezzel a „városi sétájával” is csak az idegeimet akarja rombolni! Koiki meg, amilyen kis értetlen kölyök, nem is fogja fel, hogy mi készül itt a háttérben! De mit tehetnék én? Ezek után még hülyébbnek érezném magam, ha velük tartanék… azonban ha ezt nem teszem, csak elveszíthetem a srácot…
- Jól van, a francba is! Megyek veletek! – tápászkodtam fel.
- Ugyan, Akashi-sama! – szólalt meg Koiki - Hiszen pótolnod kell az iskolai lemaradásodat és pihenésre is szükséged van! Majd én elkísérem – mosolyodott el idegesen.
- Egy faszt! – kaptam el a karját – Velem maradsz itthon!
- Seijuurou Akashi! – most anya következett – Mégis kinek gondolod magadat? Először is nagyon gyorsan hagyd abba ezt a beszédstílust! És ha Furihata-kun már van olyan kedves, hogy helyetted elkíséri az unokatestvéredet, mert Te nem vagy rá képes, akkor minimum köszönd meg neki a fáradalmait, ne pedig még terrorizáld is! Azonnal ereszd el a karját! – évek óta nem hallottam már efféle rikácsolást. És hogy őszinte legyek, kifejezetten meglepett és megijesztett a dolog…
- Elnézést, Furihata-kun! – engedtem el a karját, majd egy illedelmes meghajlás után, kissé lenyugodva elfantáziáltam azon, hogy ezek után milyen szépen beleillene egy kézcsók az összképbe… de anyáék előtt azért még mindig nem kéne… főleg mivel a srác megint totál zavarban volt.
- Gyere, Furi! – kapta el a kínos csend közepén Akasaku Koiki vállát – Induljunk is, és akkor több időnk lesz! Akashi pedig biztosan szívesen segít majd elpakolni és elmosogatni az anyjának.

Félénken bólintott, majd vette is a cipőjét. Gyorsan és némán felöltöztek, majd a lány széles mosollyal elköszönt, és húzta is maga után a fiút. Még láttam, ahogy kétségbeesetten int egyet nekünk, majd az ajtó bezáródott. Éreztem, ahogy az idegességtől összeszorul a gyomrom is. Ha Akasaku egy ujjal is hozzá mer nyúlni, vagy mond neki valami maszlagot rólam vagy rólunk, soha többé nem bocsátok meg neki, és nem fog érdekelni a félelmem… ki fogom csinálni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése